Tuesday, May 12, 2009

Jenis-jenis rubberstamp

Terdapat tiga jenis rubber stamp/cop yang boleh anda tempah:

1- Cop biasa---> jenis kayu, terdiri drpd tapaknya (stamp plate) dan pemegangnya (holder).Holdernya ada dalam 4 warna iaitu merah, hijau, kuning dan kelabu. Cop jenis ini adalah tanpa dakwat (stamp pad). Stamp pad boleh dibeli berasingan di kedai2 fotostat atau kedai alatulis. Cop ini terdapat dalam pelbagai saiz, ada empat segi tepat, empat segi sama dan juga bulat. Harganya dari serendah RM6 (tidak termasuk pos).

2- Pocket stamp ---> Cop jenis ini kecil sahaja. Ianya ringan, dakwat tersedia dan boleh dibawa ke mana-mana (boleh disimpan di dalam poket atau tas tangan). Terdapat dua saiz iaitu 18mm x 47mm dan 41mm x 15mm (untuk jenis Shiny). Harga berbeza bergantung pada bilangan baris ayat (RM16 dan ke atas tidak termasuk kos pos).

3- Self inking stamp ---> Jenis-jenisnya terdiri daripada SHINY, MAX STAMP dan COLOP. Bekasnya terdapat dalam pelbagai saiz, warna dan bentuk (bulat dan segiempat). Dakwatnya tersedia dan mudah dibawa ke mana-mana. Harga bergantung pada jenis bekasnya dan bilangan baris ayat. Lazimnya harga di sekitar RM20 - RM30 tidak termasuk pos.

**untuk membuat tempahan, anda boleh mengisi borang tempahan di bahagian bawah sekali blog ini. terima kasih kerana berurusan dengan kami ^ ^

2 comments:

Akmall Razlan said...

maaf tanya.. yang cop ni ada tak cop kayu? meaning, bukan rubber kat bawah tu? email ke sini akmall_kiut@yahoo.com atau 018-9807556...

Unknown said...

Assalamualaikum.
Saya mahu order
1. Cop biasa -warna merah
2. Self inking Stamp 18mmx47mm
Boleh whatsapp saya di no hp 013-8519151