Sunday, May 10, 2009

Jadilah Orang Yang Terawal.....

.....rebut peluang keemasan ini!
Saya ingin memberikan anda offer!

TAWARAN HEBAT!!

Berikan saya nama penuh anda untuk dibuat cop ( satu baris sahaja ).
Saya akan bagi harga istimewa.....

CUMA RM5 ( untuk satu unit ), TANPA perlu bayaran pos.
**harga sebenar RM9-RM10 termasuk pos.

INFORMKAN NAMA ANDA KEPADA SAYA SEKARANG JUGA!!


emel : niq_nasrieyah@yahoo.com.my
YM : nik_nasriah
sms : 013-974 3885


Sila sertakan 1- nama penuh anda
2- alamat untuk tujuan penghantaran
3- nama anda ( satu baris ) untuk dibuat cop

(1) Saya akan reply dengan memberi nombor akaun
Bank Islam.


(2) Sila bank in atau transfer ( melalui internet banking ) jumlah wang yang secukupnya ke akaun tersebut.


(3) Maklumkan pada saya jika bayaran telah dibuat. Sertakan sekali bukti pembayaran.

(4) Cop anda akan dihantar ( menggunakan pos daftar ) ke alamat yang diberikan ( setelah confirm wang dimasukkan ).

(5) Beritahu saya bila barang yang dipesan telah sampai.

(6) Pesanan ikhlas; jika anda berpuas hati dengan hasil kerja kami jangan keberatan untuk menyatakannya di blog ini. Tapi, jika sebaliknya, beritahu saya.



**tawaran ini adalah untuk cop biasa ( stamp pad iaitu dakwatnya anda boleh dapatkan sendiri di kedai2 alatulis berhampiran ).



No comments: